Dopp i sjön

Eftersom Ella jobbade i lördags, så var jag tvungen att underhålla mig själv hela dagen.
Efter att jag hade tröttnat på att ligga i sängen och tycka synd om mig själv så tog jag mig ner till sjön. Det var riktigt härligt väder så jag var ju tvungen att få lite sol på min lakansvita kropp.
 
Tyvärr tycker jag det är väldigt fint att vara solbränd, så jag är tvungen att få min dos av sol.
Jag respekterar dem som inte vill sola för att det kan vara farligt för huden, så länge de låter mig få vara fin och brun.
 
Testade också ett mobilskydd jag fått av min kusins kille, sponsrat av Eniro.
(Använder ni inte Eniro, så ska ni börja med det. Det är tydligen bäst.)
Det fungerar ju tydligen under vatten hur bra som hellst. Jag spelade in diverse filmer och tog flera bilder. Men det är inget jag lägger upp här då jag ser ut som en överaktiv åttaåring som badar för första gången.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0