Semestern är över.

Idag är officiellt sista kvällen på min ledighet.Måste säga att denna sommaren har gått så otroligt snabbt. Men den har varit väldigt bra.
 
Började ju direkt efter skolan slutat på polisstationen i Nacka där jag satt som passhandläggare. Ett roligt, men väldigt stressigt jobb. Just under sommaren är det som allra mest passansökningar och det märks verkligen. En 30 minuters rast var absolut max under en arbetsdag som ibland slutades efter nio på kvällen.
Men har lärt mig en massa bra saker, och framförallt träffat många intressanta människor.
 
Sista veckan fick jag min efterlängtade semester. Det blev åtta dagar hemma på västkusten. Det var helt underbart att få träffa familjen och vänner. Självklart har det varit många att träffa men är ändå nöjd.
 
Imorgon är det dags för en ny termin på skolan!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0