Snart semester!

Jag längtar så otroligt. Jag har en ynka liten vecka semester iår så jag ser verkligen fram emot den.
Jag slutar på jobbet nästa fredag och då åker jag och Ella ner till Kungsbacka och spenderar hela veckan där.
 
Känner verkligen att jag är i behov av en vecka med avslappning och lugnt tempo. Jag har ju jobbat hela sommaren som passhandläggare på polisstationen i Nacka. Visst har det varit kul, men det är fullt ös hela tiden. 30 minuters rast är allt du hinner ta under hela dagen, all annan tid så är det bara pass. Sen blir det en annan stress när personerna du har att göra med också är stressade.
Det är allt möjligt folk. Människor som inte klarar av väntetid utan tycker det är vårat fel att dem får vänta. Barnfamiljer som skall iväg på semester och är stressade, med barn som inte vill ta något kort utan hellre sitter och skriker.
Det är inte en lugn arbetsmiljö kan jag lova.
Så det skall som sagt bli skönt med en veckas semester innan skolan drar igång igen.

 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0