The good life

Nu sitter jag här nere på västkusten och njuter av min semester. Semesterskägget börjar kännas av och jag har inte ett bekymmer i världen.
Dock kan jag inte säga att den har varit säskilt lugn hittills. Det finns många människor man vill och måste träffa. Jag klagar inte självklart, jättekul att träffa alla!
Diekt på lördagen när vi kom ned var det middag hos Ellas pappa med hela lägenheten full. I söndags var det dags för släktkalas för min kära kusin som fyllde år. Tillslut igår var det en liten grillkväll här ute i Onsala med lite vänner och ikväll blir det middag hos Ellas mamma.
Som den grillmästare man är så blev det självklart gudomligt. Blev även lite badande i badtunnan under natten.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0