Alla <3 dag



 

Nu har min lilla älskling åkt ifrån mig. Hon måste tillbaka till regniga blåsiga Göteborg. Tråkigt men sant.
Men tanken är att jag ska åka ner till henne nästa helg. Och även då träffa min älskade mamma som jag inte träffat på massor av veckor.


Jag tycker det har varit ett väldigt tjat om alla hjärtans dag. "Kommersiell högtid", "Bara för att köpa saker". Det är väl mysigt att ha det lite extra mysigt emellanåt. Om det nu är en högtid eller inte är väl skitsamma. Är det så farligt att ha en kväll med den du håller kär och kanske köpa något fint? Kommersiellt, ja visst. Men det har väl alla högtider blivit? Se det som något positivt, att man får lite extra kärlek.


Vi hade det iallafall jättemysigt här hemma med lagad mat och mys. Ella fick även en snygg vit skjorta och en ring av mig. Jag fick massor av kärlek och även armbandet som ni antagligen inte missat här över. Fick även ett jättegulligt handgjort häfte med saker och tjänster jag kunde göra. T.ex. gratis massage eller biokväll.


Kommentarer
Postat av: Ella

men duuuu tack för att du framstår mig som om jag inte gett dig någonting då! tiger t-shirten? chokladasken? gelehjärtanasken? du glömde något va..

2012-02-16 @ 20:22:56
URL: http://hundraprocentella.se
Postat av: Daniel

Äh! du gav en massa. Det är inte det som räknas. det är kärleken

2012-02-16 @ 21:34:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0