And the Super Bowl winner is

Jag lyckades! Under gårdagen lyckades jag hålla mig borta från resultatet från söndagsnattens Super Bowl. Jag är faktiskt riktigt nöjd över mig själv. Självklart innebar detta att jag fick offra dyrbara timmar framför facebook och twitter, men det är sånna slag man får ta ibland. Matchen såg jag och David hemma hos honom i Kista. Fick till och med lagad mat av han och hans sambo, lyxigt värre!

New York Giants - @ New England Patriots 21-17


Matchen var helt okej, även om jag tyckte att första halvan var lite väl tråkig. Men jag har aldrig sett en enda Super Bowl som är tråkig rakt igenom. Det är så otroligt mycket som står på spel för dessa grabbar vilket gör att det är otroliga spel och fantastiska prestationer varje år! Eli Manning såg otroligt stabil ut under hela matchen tycker jag och hade bra hjälp av hela hans reciever-squad. Tom Brady, inte lika så. Jag tycker att han är en grym QB många gånger men han har en tendens att stressa upp sig själv och göra onödiga saker. Sen hjälpte det inte att Patriots hade flera tappade bollar.



Bilder tagna från NFL.COM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0