Björn Ranelind, Sara Li - Mirakel

Herregud.

Jag såg inte melodifestivalen själv för att jag hade antagligen något mycket mer intressant för mig. I vad mina ögon är mer intressant än en deltävling i melodifestivalen kan vara:
- Tvätta askkoppar
- Lära sig Klingon
- Bada i tabasco
- Kolla på Game of Thrones utan vare sig bild eller ljud.
Låt mig säga att melodifestivalen inte står jättehögt upp på min lista.

Dock lyckades jag någonstans snappa upp att Björn Ranelid skulle vara med och sjunga. Redan där börjar det ringa varningsklockor för mig. Björn Ranelid är inte den person jag kopplar samman med svängig schlager. Det är som om dom skulle säga att Charles Manson skulle vara med i Let's Dance. Inte det hade varit jättelyckat.
Tydligen visade det sig i efterhand att det inte heller blev så lyckat. Björn Ranelid alltså. Charles Manson har inte fått vara med i Let's Dance än.

För er som har undgått att lyssna på låten så ber jag er. Ta er tiden att lyssna på vad jag bara kan beskriva som ett uruselt dåligt bidrag, som antagligen inte ens hade kvalat in sig till dementhemmets årliga kabaré



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0