Dags för fredagsmys

Vem sa att Tacos och chips är fredagsmys?

Inte var det jag iallfall..

Fredagsmys är en energidryck rakt in i blodomloppet och en chokladkaka nedtryckt i halsen på under fyra sekunder.

Det mina vänner, är fredagsmys


Nu i efterhand känns det lite dumt att dra 50cl energidryck klockan tio en fredagkväll. Men jag menar, gjort är gjort så det är lika bra att sätta sig ner och hålla käften. Jag får göra det bästa av situationen helt enkelt.


Vad är det bästa av situationen? Ja i mitt fall är det nog en halvtaskig film på min laptop halvt nedsjunken i min säng/soffa. Låter riktigt spännande.



Nu önskar ni säkert att ni var jag, men det går inte.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0