Dirty dancing



Igår var det dags för musikal, Dirty dancing på China teatern.
Riktigt bra var den! grymma dansnummer och riktigt duktiga artister. Ella lyckades till och med gråta två gånger under föreställningen. Eftersom jag har blivit kallad Sveriges svar på Terminator så förstår ni att jag inte satt där och grät. När det blir känslosamt så gör jag som alla män gör. Kniper ihop käkarna och blir arg på något annat istället.
Skämt åsido, om ni har tid över så gå och se den!
Efter föreställningen så försökte vi hitta något ställe att sätta oss och varva ner på. Men det var svårare än vad det lät.
Efter att jag enligt Ella blivit-envis-eftersom-jag-inte-fått-vad-jag-vill så bestämde vi oss (tillsammans) för att sätta oss i baren på First Hotell Amaraten. Hotellet ligger ungefär 10 meter ifrån min upgång så det har sina fördelar. Vi satt där i några timmar och drack och stirrade varandra i ögonen. Ella drack kvinnliga drinkar så som Cosmopolitan och Rosa pantern. Medans jag, Svenska akademins definition av man drack öl mörkt som lera. 
Ölen var faktiskt väldigt mörk. En Porter från Eskilstuna om jag inte missminner mig.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0