Fritid

Igår var jag hemma hos en polare som jag inte träffat på väldigt länge. Tänkte faktiskt inte ens på att han bodde i stan, så det blev en trevlig överraskning. Det blev en spontan grabbkväll med två av hans polare och en till gemensam kompis till oss som ramlade in lite senare. Mycket trevligt!

Det blev mycket Xbox med både Fifa och NHL. Detta fick mig att inse hur mycket jag saknar mitt kära Xbox. Stackarn ligger nedstoppad i en låda i källaren i Göteborg, bara väntandes på den dagen jag sliter upp flyttlådan med tårsprängda ögon och skriket i halsen.

Nja, kanske inte riktigt så. Men man saknar allt man ser som "självklart" i ens vardag. Det jag har och leva på nu är min dator, telefon och iPad. Inte för att det är så bara, inte det jag menar. Men man saknar sin vanliga fritid och så man "brukar ha det".

Snart..snart!

 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0