Helgen som varit

Jag har varit hemma i Kungsbacka över helgen så har varit sämre än vanligt på att uppdatera. Sen har jag lyckats bli sjuk efter det så det har ju inte gjort det mycket enklare. Min kära är dock ännu sjukare än mig och ligger hemma med nästan 40 graders feber så jag ska inte klaga.
En snabb recap vad som har hänt i helgen så ni kan fylla i era dagböcker.

Fredag:
Kom till Kungsbacka vid sex på kvällen och åkte hem och överraskade min lilla mamma som jag inte träffat på länge. Mycket mysig kväll ute i Onsala!

Lördag:
Ella skulle iväg på en födelsedagsfest så jag var tvungen att underhålla mig själv. Det slutade med att jag och min lillebror och hans sovande flickvän satt hemma i Onsala och drack öl. Inte hans flickvän då. Känns som om det vore fysiskt omöjligt att dricka öl när man sover. Sen blev det en liten sväng ut på stan.

Söndag:
Våren har kommit! iallfall om man ska tro sina ögon och 324 andra observanta på facebook. Dock visade det ju sig att man hade fel, men söndagen var gudomlig iallfall. Underbart väder! Jag och Ella tog en promenad och tog lite fina bilder. Kan lägga upp lite bilder senare när min zombie-flickvän blir frisk nog att ta sig till datorn och skicka dom. Senare på kvällen tog vi oss till hennes pappa för lite middag och trevligt umgänge.

Måndag:
Måndagen gick i sjukdomens tecken, jag låg med en hink snor och Ella låg och feberfrossade. Tycker väldigt synd om min lilla flicka när hon är sjuk, hon blir så liten och hjälplös. Tur att hon har en sådan manlig handlingskraftig man vid hennes sida. Senare på kvällen tog jag tåget hemåt mot Stockholm.

Så där har ni i grova drag mina helg hemma i Kungsbacka.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0