Hurtigt värre

Eftersom jag i princip inte gjorde någonting alls under hela gårdagen så kände jag mig lite tvingad att vara duktig idag. Så det blev att jag åkte ut till Saltsjöbaden och tog en lång promenad. Tänkte jag ändå kunde kolla in området jag ska bo i. Det blev en lång promenad på Saltjöbadens golfklubb. Konstigt nog var banan stängd och invaderad av folk som antingen trodde att dom var världsmästare i längdskidåkning, eller en gång varit det och sedan ätit lite för mycket. Inget illa menat mot folk som äter mycket. Men om du gör det, snälla ta inte på dig tighta träningskläder och ställ dig på ett par skidor. Du ser inte "sportig" ut..

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0