Klyftig rubrik.

Ber om ursäkt till er som inte kan sova utan att läsa bloggen. Hoppas ni tillslut somnade iallfall.



Var helt utslagen igår så orkade inte skriva någonting. Blev en lång dag med skola från åtta och sedan visning ute i Saltsjöbaden och till slut middag med min kära pappa i gamla stan. Lägenheten var så fin! verkligen perfekt. Jag hoppas verkligen verkligen vi kan vinna efter budgivning.


Här i Stockholm är det fortfarande skitkallt! Jag klarar verkligen av den här kylan. Jag vet att jag skrivit det innan men jag måste bara få det sagt en gång till. Nu har jag börjat använda långakalsonger iallfall. Det värsta är att jag tycker mössa är så fult så jag har ju inte det på mig. Får kanske skylla mig själv lite men jag menar, ska man avlida i snön så vill man väl dö med en snygg frisyr?





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0