Lets hug it out bitch!

Efter åtta underbara säsonger är det över. Eller rättare sagt det har varit över ett tag men jag har inte velat fatta det. Sista avsnittet sändes i September men jag har dragit mig för att se det föränn nu. Ville väl inte innerst inne att det skulle vara slut. Nu är det bara en lång väntan tills Entourage - The movie kommer ut. Tydligen så väntar man på ett färdigt skript innan man kan gå vidare. Även om man är bitter över att e sån grym serie tar slut så tycker jag det är lika bra. Jag hade aldrig velat att dom hade mjölkat ut den som en viss ABC serie.. -Host- Lost -Host-.




Så vad ska man kolla på nu? Enligt IMDB borde jag kolla på Extras med Ricky Gervais, Skins och Shameless med en alkoholiserad William H Macy. IMDB har haft fel förut tyvärr.



Extras (8.8 IMDB rating):
Andy Millman is an actor with ambition and a script. Reduced to working as an extra with a useless agent, Andy's attempts to boost his career invariably end in failure and embarrassment.




Ski
ns (8.4 IMDB rating):
The story of a group of British teens who are trying to grow up and find love and happiness despite questionable parenting and teachers who more want to be friends (and lovers) rather than authority figures.



Shameless (8.5 IMDB rating):
An alcoholic man lives in a perpetual stupor while his six children with whom he lives cope as best they can.









Kommentarer
Postat av: Ek

Community är en grym serie, väl värd att kolla in :)

2012-01-23 @ 20:45:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0