Glada dagar

Lördagen blev lugn och härlig. Började dagen med en grymt god räksmörgås nere på stan där vi också shoppade lite. Känner att det var ett tag sen jag spenderade pengar. Inte för att jag känner att det var skönt att bli av med pengar men oftast får du ju något av ditt spenderande. T.ex. en ny tröja, en bil eller något annat roligt.
Ella fick också köpt lite saker. Det betyder att hennes shoppingtörst är släck, åtminstonde för de närmaste 48 timmarna.

HDR inställning på iPhone kan ge dom sjukaste bilderna. Ella har inte en Joker-mun eller asiatögon. Annars skulle jag säga att bilden stämmer ganska bra in.



Senare på kvällen åt vi en jättegod middag hemma hos Ella och drack lite drinkar. Man får ju passa på när man inte är här så ofta. Kvällen avslutades med att vi lirade lite Super Mario och Pokémon på Nintendo 64. Sjukt längesedan man spelade det spelet. Kunde få en flashback på en av banorna där jag och min lillebror sitter och lirar och har Aaron Carters nya singel "Crazy little party girl" på repeat i bakgrunden. Underskattad musik...
Jag var säker på att grannarna var nära på att ringa Polisen ett flertal gånger under kvällen. Ella har en tendens att skrika som om hon blir misshandlad när hon blir rädd. Och självklart blir man rädd av ett stort runt bowlingklot fastkedjad i en stubbe som skäller som en hund..



Gotta cath em all!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0