Sture P

Jag vet att jag varit oerhört kass på att uppdatera...förlåt.
Jag vet att jag lovade att uppdatera för någon dag sedan, men det blev inte så.
 
Ella kom ju äntligen hem från västkusten i fredags och då tänkte jag att jag kunde ha massor av tid i helgen att öppna upp mig för er på bloggen. Men icke!
Istället hade den lilla busungen totallurat mig och hade med sig min fina vän hemifrån.

Sån jävla överraskning! Hade verkligen inte en aning om att han skulle följa med henne upp. Vi hade pratat om att han skulle komma upp, men han hade aldrig fått tummen ur.
Så då förstår ni ju att jag inte kunde sitta här och blogga när han var här.
 
Istället blev det en fullspäckad helg av sighseeing, Xboxspelande och utgång på stureplan. Killen har ju aldrig varit uppe i huvudstaden, så jag var ju tvungen att visa honom. På men de röda byxorna och den där liiite för tighta skjortan och puta med läpparna som om du sög på en sur puttekula.
 
Lördagskvällen spenderades på East mitt på stureplan. Hade jag fått bestämma hade vi kanske inte befunnit oss på stureplan, men nu blev det så och det blev super. Är kanske mer för att sitta och ta en bärs någonstans än att stå i en knökad nattklubb, även om jag passar jävligt bra där.
 
Eftersom det är fysiskt omöjligt för mig att bli bakfull (true story) så mådde jag prima på söndagmorgon. Men det var en annan person som jag inte vill nämna vid namn (Ella) som inte mådde allt för bra dagen efter. 
Men som jesus sa; "sprit är skit."
 
 
Jag och min goding inne på East.
 
 
Puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0