Midsommar

Jag och Ella spenderade midsommarafton hemma hos David och Sandra ute i Kista med lite härligt folk. Hade verkligen jättetrevligt med oerhört god mat och underbart sällskap.
Blev ingen direkt traditionell midsommarmat, utan mer en härlig sommargrillning med lite kubb (herrvinst) och spel. Verkligen kul att träffa lite nytt folk.
 
Tråkigt nog var jag inte 100% eftersom jag blev sjuk dagen innan. Men jag var sängliggande fram tills en halvtimma innan vi skulle åka och sedan fick jag helt enkelt bestämma mig för att bli frisk. Sen måste jag ju faktiskt erkänna att jag är en liten fjant när det gäller just sjukdom. Eftersom jag inte är sjuk så ofta, så blir jag väldigt mesig när jag väl blir det.
 
Idag ligger dock min lilla flickvän "sjuk" i sängen.
Tror det kan ha något att göra med alkohol, men är inte säker.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0