Plugg


Sitter och försöker läsa förvaltningsrätt till ett seminarium imorgon, men jag tycker det är riktigt svårt.
Förvaltningsrätt i sig tycker inte jag personligen är skitkul och det hjälper inte att jag är helt slut i huvudet heller.

Känns som att jag kan läsa en sida i boken innan jag upptäcker att jag inte fått in någonting utan sitter och dagdrömmer om något helt annat. Blir så jävla irriterad på mig själv! Men snart är det långhelg!

Idag sprang jag första milen för i år på löpbandet. 58 minuter landade det på.
Det är inte mycket som går upp emot känslan efter du sprungit långt. Jo kanske, men jag orkar inte fundera ut några fyndigheter som det kunde vara.

Idag hade vi också 3½ timma kriminalteknik. Tyvärr var det bara bildbehandling på schemat idag. Så för oss som faktiskt har någorlunda koll på t.ex. Photoshop så blev det väldigt långtråkigt. Men får dom som inte var så grymma på det så vet dom iallafall nu hur man beskär en bild och får den ljusare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0