Jobbig lördag

Man kan inte annat än må bra när man blickar ut från balkongen, eller vad säger ni?
Helt underbart att sommaren äntligen har kommit!
Nu är det bara att få tummen ur röven och dra sig ner till havet för att doppa sig.

När sommaren kryper sig fram, så saknar jag verkligen Onsala, men jag är ändå glad att jag bor där jag gör, och inte mitt i stan. Visst gillar jag Stockholm city, men jag hade aldrig velat bo mitt i en storstad.
Jag behöver lite natur och lugn.

Idag skall jag inte göra mycket, kan jag lova. Blir att slänga sig i duschen, så man blir lite pigg. Sen skall jag bara njuta av att vara ledig. Så jävla skönt!

Igår var en trevlig kväll med grabbarna, med Xbox, pizza och lite öl.
Inte för att jag vill skryta men det var en person som var obesegrad genom hela Fifa12 turneringen.
Ni får själva gissa vem..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0