Plugga!

Ni ska veta, att jag försöker att skriva här på min lilla blogg. Men när man sitter hela dagarna (överdrift) och läser och skriver uppgifter till skolan, så är man inte otroligt sugen på att komma hem och skriva lite mer.
Men eftersom jag inte vill göra er besvikna, så måste jag helt enkelt kämpa!

Om lite mindre än en vecka har jag tenta i juridik, närmare bestämt straffrätt.
Skall jag vara ärlig så känns det ganska bra. Men jag vill inte vara för självsäker, för då vet jag att jag kommer tokfaila. Straffrätt är väldigt intressant, men det är också helt nytt för mig, vilket resulterar i att det är mycket att lära sig på kort tid. Jag har väl nämt att allt på polishögskolan går i snabb fart?
Eftersom all information skall in på två år så får man hänga med i svängarna.

Ni får hålla tummarna för mig på måndag, och gärna komma med lite tips om ni har några.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0