Wednesday

Back to school! Idag var första dagen i skolan på lite över en vecka. Jag ska inte ljuga och säga att jag var överexalterad över att behöva gå upp halv sex, för att bege mig till skolan.
Dock försvann det humöret snabbt efter att ha fått lite solenergi och kunskap i mig.


Fick reda på att blodbussen var på skolan idag. Så jag tänkte (som den goda samarit jag är) att jag skulle ta och lämna lite av min manjuice till de mer behövande. Men självklart har vampyren (fick reda på att de som jobbar på blodbussen tydligen är det) tagit dubbel lunch när jag väl är där, så det blev inget. Hon fick helt enkelt ta och nöja sig med vanligt blod.


Efter skolan åkte jag och träffade mig kära far för en promenad på söder, mycket trevligt!


Så nu sitter jag hemma och väntar på att min kära sambo skall komma hem och hålla mig sällskap.
Hon slutade vid sex och skulle ha personalmöte efteråt. Så börjar bli lite orolig nu.
Funderar på att ringa de kontakter jag har på polisen och kanske skicka ut iallafall en hundförare.
Jag menar, just in case..




iPaden och Daniel äter frukost.

iPaden och Daniel dricker kaffe på straffrättsföreläsningen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0