Förrådsstädning

Har skjutit upp det ett bra tag nu, men idag var det dags. Dags att städa ur förrådet.
Ända sedan jag och Ella flyttade upp till Stockholm så har det varit fullproppat. Det har varit många saker som jag hade i min förra lägenheten som inte passade in när vi flyttade in här.
 
Tycker inte det är särskilt kul att ha ett förråd som inte går att använda..
 
Så här såg det ut innan jag började rensa:
 
 
 
Som ni ser så finns det inte mycket plats kvar alls.
Så jag började med att packa ur alla saker, en efter en.
 
 
 
 
Skall också lägga till att jag lyckades skada knät igår på innebandyn, så det är extra kul att kliva över saker och bära runt på dem idag.
 
Men till slut, tre timmar senare, så ser förrådet ut så här:
 
 
 
Är faktiskt ganska stolt.
 
Undrar ni om någonting skulle slängas?
 
Jodå, en kasse eller två.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0