Winter is coming

Nu har vintern kommit till Stockholm.
Och med vinter kommer snö, med snö kommer kyla, med kyla kommer sjukdom.
Kort och gott, jag är nu sjuk.
 
Eftersom jag är man så betyder detta att jag tycker väldigt mycket synd om mig själv, även om jag bara är förkyld och ont i halsen.
Det är ganska intressant. Jag kan ta massor av smärta när det kommer till slag eller något annat våld mot kroppen.
Men när jag blir sjuk blir jag som en liten flicka. Eller för er som tar illa upp, som en liten flojke (könsneutralt).

I vilket fall, ni får gärna tycka synd om mig.
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Marcus

Hej :) Allt märkligt det där med hur sjukdom funkar mellan kön. För syrran o mig är det tvärtom däremot ;) När syrran blir förkyld orkar hon knappt gå ut sängen. När jag hade lunginflammation o nästan 40 grader för något år sedan satt jag uppe o lirade på ps3n.
Uppskattar bloggen :) Krya på dig!

Svar: Tjena Marcus!Ja det är skillnad på person och person. Man får vara glad om man inte blir för sjuk. Jag hade halsfluss förra året med över 40 graders feber. Då var jag inte kaxig kan jag lova ;)
Men vi får hoppas att vi båda håller oss friska.
Tack för att du följer, jättekul!
/Daniel
None None

2012-12-01 @ 00:08:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0