Trötttttt.

Idag har det verkligen varit en heldag med stort H.
 
Dagen började 05:30 genom att jag släpade mig upp ur sängen och in i duschen.
Ungefär två timmar senare är jag i skolan, redo för första lektionen som idag var Polisiär rättstillämpning.
Efter ungefär en och en halv timma tragglandes i det snåriga träsk som är juridik, så var det dags för en liten håltimma. Med liten håltimma menar jag självklart från 09:30 till 14:30.
 
Inte alltid kul att ha håltimma. Men eftersom vi har oerhört mycket i skolan just nu så blev det perfekt.
Spenderade i princip hela min håltimma i biblioteket, svarandes på frågor till straffrättslektionen imorgon (som skall handla om brottsbalkens åttonde kapitel) och gjorde klart det vi skulle göra till förhörslektionen på torsdag. Spenderade sista 45 minuterna av håltimman på gymet.
När håltimman var över, så var det dags för sista lektionen för dagen - Självskydd.
Den delen vi kommit in i på självskyddet är ganska fysiskt och eftersom vi har ganska mycket kläder på oss så svettas man ganska bra.
Då kan man ju tycka att efter ett gympass och sedan ett direkt efterföljade självskyddpass, så kanske man skulle gå hem? Nej, för då har ju jag bestämt att jag ska på brottningsträning direkt efter självskyddspasset.
 
Så nu sitter jag här i min datorstol, ont i halva kroppen och väldigt trött.
Men bra mår jag :)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0