Jul-frenzy

Så där ja! Nu är bloggledigheten över och det är dags att börja skriva igen. Egentligen har jag ju haft tid att uppdatera men när fler och fler dagar passerar så blir det alldeles för mycket. 
Men nu har jag brytit ihop och börjat om och leverar fullt igen.
 
Julen har varit super. Den spenderades nere på västkusten med nära och kära. Mycket middagar med släkten på alla olika håll och kanter. Sen har ju också min kära flickväns släkt att träffa så det blir dubbelt så trevligt.
 
Sen fyllde jag ju faktiskt även 25 år under julledigheten. en fjärdedel till 100 är inte så farligt. Av min underbara flickvän fick jag en resa till Italien i sommar. Så underbart!
Sen fick jag massor av fina presenter både på min födelsedag och julafton. Den mesta användbara monterades upp samma dag vi kom hem. En espressobryggare. 
 
Fia med knuff på julaftons morgon.
 
Lite presentinslagning.
 
Julmat
 
Alltid trevligt att ha en farbror som är kock.
 
Frågan är hur mycket man kan gå upp i vikt under en måltid..
 
Lite julklappar.
 
Världens sötaste tjej.
 
Julmat igen hos farmor och farfar.
 
Världens sötaste. Chloe är jättesöt hon också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0