Härlig söndag

Eftersom det nu i veckan är dags att lämna skolan så måste jag ju även hitta nytt gym att träna min gudakropp på. Gissa om jag då blev chockad när jag för två dagar sedan får ett SMS som erbjuder mig ett gymkort för specialpris (200kr billigare i månaden än vanligt och utan medlemsavgift på 900kr). Det som är allra skönast är resvägen.
För att gyma i skolan var jag tvungen att åka en timma och en kvart enkel väg. Nu behöver jag bara gå tre minuter så är jag på gymet. Så skönt!
 
Så jag började söndagsmorgonen med ett bröst/mag-pass i den som skall bli mitt andra vardagsrum. Jag gillar inte att komma till nya gym märkte jag idag. Jag gillar när man har varit på ett gym i några år och känner igen allt och vet vart allt ligger. Idag fick jag istället gå runt och försöka hitta ställen och maskiner som jag kunde göra mina vanliga övningar på. Men det gick bra till slut! Nu kan jag även börja med lite klasser vilket är kul.
 
När jag kom hem blev det en mysig söndagsfrukost med min fina. Allt till ett vackert snöklätt Stockholm utanför fönstret.
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: gissa vem ;)

Jag tycker att ellas frukost ser mycket godare ut än din ;)

Svar: Jag har även två ägg på ingång ;) Ellas ÄR godare. Dock lite mindre nyttigt, hehe.
None None

2014-01-12 @ 21:02:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0