Migrän

Började denna dag bra, genom att missa tåget tjugo över sex på morgonen. Då vet man att det kommer bli en härlig dag. NOT.

 

Dagen blev faktiskt inte jättemycket bättre, då jag fick en härlig huvudvärk under första föreläsningen som resulterade i att jag var tvungen att åka hem och lägga mig, för att inte spy över mina klasskamrater.

 

Känns riktigt härligt att åka över en timma till skolan, för att sedan åka hem en och en halv timma senare.

Efter några timmars vila så var huvudet mycket bättre iallfall. Så blev till att läsa lite skolgrejer som skall läsas till imorgon, i hopp om att plugg-guden inte skulle straffa mig allt för mycket.

 

Nu återstår bara ett problem. Middag...
Ella har den-där-veckan-varje-månad-värk, och jag lider av kronisk lathet. Sen känner jag efter riktigt hårt kan jag nog känna lite tenderser till att huvudvärken börjar komma tillbaka...
Jo, helt klart.

 

True Blood säsong tre är nu avslutad.

Nationell bastaktik

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0