Påskhelgen

Har haft en jättetrevlig påskhelg uppe i Stockholm!
Ellas pappa och hans flickvän hälsade på oss och spenderade helgen här. Det är egentligen första besöket vi fått hemifrån sedan vi flyttade upp. Det blev mycket mat, skratt och alkohol. En härlig helg helt enkelt!

 

 

Vi lyckades även få med dom till IKEA för att handla lite saker som vi behövde.
Vad gör folk på IKEA på påskafton!? Det skulle ju bara vara vi som var så smarta att åka dit då...

 

 

Jag och Peter fick efter lite övertalning kolla på Skellefteå - AIK.
Pinsamt att vara AIK:are idag.

 




Samlade för en härlig påsk-middag. Synd bara att man blir mätt så snabbt..
Jag ska allt ta och komma på någonting som motverkar mätthet. Skall kalla det Obese-please.





Och som ni vet så bryr jag mig mycket om våran miljö. Så därför drack jag mig full på krav-märkt snaps. Jag köpte absolut inte den för att det var den enda i rätt prisklass som var kvar.





Kvällen avslutades med en sex timmar lång Monopol omgång.
Tyvärr så vann jag inte, som ni kanske hade trott.
Fick hybris ganska snabbt och satsade alla mina pengar på Triss-lotter.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0