Reeeeeeeekor

Världens bästa pojkvän fixar räkor och gott till middag när Ella kommer hem. Något sorts pris borde jag kunna få tycker jag allt. Räkorna är helt klart dyrare här uppe än på västkusten, men ibland får man bjuda till. Man går ju ändå på studiebidrag.

Idag var jag ute i det underbara vädret och sprang en mil igen. Lyckades förbättra min tid med fem minuter. Då tror inte jag att min tid för några dagar sedan var särskilt bra, utan mer att jag kunde banan lite bättre.

Imorgon skall jag på intervju hos polisen för sommarjobb, intressant! Tror jag får tacka nej till det andra jobbet på Bromma flygplats. Blir tyvärr lite för tidigt för mig att gå upp om jag skall åka över hela Stockholm.


 


Kommentarer
Postat av: Ella

Världens bästa pojkvän!!

2012-04-20 @ 00:13:08
URL: http://hundraprocentella.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0