Straffrätt

Nu har min kära straffrättsbok äntligen kommit till mig. Den kostade bara 586kr, så den var billig....

Här är några saker jag istället kunde gjort med mina pengar:
- Köpt 1'172 st tuggummin.
- Bott 12 nätter på ett billigare hostel i Thailand.
- Köpt säsong ett och två av Skilda världar på CDON.com
- Köpt 26 stycken virknålar.
- Fått 29,4 minuters massage på Grand Hôtel Stockholm.

Som ni ser, så finns det mycket roligare saker att göra för pengarna. Men nu måste jag tyvärr ha denna bok, så jag får sluta klaga.

Idag var första dagen på praktiken. Det var otroligt mycket information, och väldigt lite praktik. Hoppas det blir bättre imorgon!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0