Facepalm

Nu är allt äntligen klart inför flytten. Allt är nedpackat och lägenheten är städad och fin.
Nu får vi bara hoppas att de som hyr den i andra-hand sköter om den lika bra som jag gjort. Spenderade hela kvällen igår i lägenheten med att packa ner det sista och städa allt som fanns att städa.
Mitt i allt detta kaos av städmoppar och gråt så kom Martin som skall hyra lägenheten av mig för att hämta nycklarna. Jag har totalt tre set nycklar. Två set har jag och ett set har min flickvän.
Vi pratade igenom detta och jag sa att han bara kommer få två set idag och det andra settet som befinner sig 4 mil bort kommer han få en annan dag. Det gick han med på och alla var glada. Tills jag några timmar senare är klar med all städning och skall låsa lägenheten...
Testa att låsa en lägenhet utan nyckel. Det brukar inte gå så bra.
Martin kunde jag inte få nycklarna av då han beffann sig 8 mil bort. Så det enda som fanns att göra var att ta bilen 8 mil fram och tillbaka till Kungsbacka för att hämta nycklarna.

Jag kände mig iallfall inte korkar efter detta.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0