Visningar visningar visningar

Nu befinner jag mig i lägenhetsvisnings-frenzy. Har bokat in lägenhetsvisningar fram till nästa måndag. Igår kväll (direkt av från tåget) åkte jag ut till Saltsjöbaden för en visning av en 1½:a. Den var riktigt härlig. Det enda som var negativt var att den inte är jättestor samt att den ligger såpass långt bort från skolan. Annars var den riktigt bra. Underbart läge med en stor balkong ut mot grönområde. Sedan skadar det inte att det är 700 meter till vattnet på sommaren. Skall förhoppningsvist på en visning till i Saltsjöbaden på torsdag som jag hoppas blir ännu bättre.

Var också på visning i Blackeberg idag. Mer än det ska jag inte skriva om den lägenheten. (läs negativt)

Imorgon blir det Fruängen.

WOOP WOOP


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0