Fest eller?

För det första, ber jag om ursäkt för den otroligt kassa kvaliteten på bilderna. Bilderna är tagna med en iPhone 4, som kommer bytas ut nu på tisdag då jag får min iPhone 5. Så kommer förhoppningsvist bli lite bättre bilder från min sida.

I onsdags var det en insparksfest på Garbos i Sundbyberg, för alla klasser på skolan. Var riktigt kul att se så många där. Tyvärr blir bilderna suddigare och suddigare desto längre tiden gick (konstigt nog) så jag fick ta ett litet utplock. Vi var hemma hos en kompis först på lite förfest och middag och drog till Sundbyberg och Garbos runt elva. Har aldrig varit där innan men blev väligt positivt överraskad av stället.
Missade ju insparken förra terminen när vi var ettor, men jag är glad att jag inte missade den nu. Hader riktigt kul!
 
Som tur var så var vi lediga dagen efter.







 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0