Sommar!

Även om man jobbat hela tiden så får man ta sig tid att njuta av värmen ändå. Har en underbar sjö bara några minuter ifrån oss som vi badar i allt för sällan. Jag och Ella tog en promenad ner dit här om dagen för ett litet kvällsdopp. Finns inte många saker som är skönare än ett uppfriskande dopp sent på kvällen efter en lång dags jobb.
 
Det är inte allt för lång tid kvar på lilla sommarjobbet. Även om det känns som om jag startade för bara en vecka sedan. Det skall bli riktigt roligt att komma tillbaka till skolan för en sista termin. Inte för att jag saknar skolan så, utan mer för att jag ser fram emot att bli klar och komma ut och jobba. Min sommar i Nacka har fått mig mer och mer intresserad av att söka aspiranten här. Så vi får se, och hoppas vart jag hamnar.
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: suleyman

tänk om man kunde få bada där tillsammans med dig!

2013-08-08 @ 14:04:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0