Dags för helg

Äntligen helg! Inte för att jag tyckt den här veckan har gått långsamt, men det är alltid skönt med helg.
Ingen amerikansk fotbollsträning idag eftersom det är sportlov. Så idag blir det helt enkelt att sitta hemma. 
Med sitta hemma menar jag städa, handla och göra mat till våra gäster ikväll.
 
Men det är alltid trevligt med lite gäster. Skall bara lära katterna att buga på kommando. Svårt när den ena är döv..
Men som Gunde Svahn en gång sa; "ingenting är omöjligt om du har en döv katt."


Igår körde jag och Andreas ett härligt cirkelpass för att fira att helgen var kommen. Det känns idag kan jag lova!
Tycker det är grymt mycket roligare och mer givande att träna så här.

 
Blev till och med några after school-öl i Stockholms vimmel.
 
 
 
Jag och Ella tyckte vi var värda en liten pizza på fredagskvällen.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0