Sommar

 
 
 
 
 
Äntligen! Sverige valde tydligen att hoppa över våren och köra direkt på sommar. Inte för att jag klagar direkt.
Underbart med lite sol så man kanske slipper se ut som en twilightvampyr längre.
 
Idag är jag helt ledig och skall göra det man gör när man är helt ledig. Inte ett skit. Igår var jag ju också ledig men vi var tvungna att åka till skolan för att fixa lite gruppuppgifter. Jag lyckades dock lapa lite sol där också.
 
Imorgon är det seriepremiär för mina grabbar med en match mot Stockholm mean machines på Zinkensdamm. Skall bli riktigt kul att få se vad dom kan prestera när det väl gäller.
 
Hoppas ni också njuter rejält av solen, eller om ni befinner er i Göteborg, regnet.
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0