60 Day Challenge

Idag början kampen. 60 dagar utan godsaker och onyttigheter och 100% fokus på träningen.
Tänkte nämligen göra ett litet experiment på mig själv och se hur jag klarar av det och hur min kropp reagerar på det. Eftersom jag behöver hålla lite koll på mig själv och mitt intag/träning så tänkte jag försöka uppdatera så gott jag kan här på min ligga blogg. Ni som läst ett tag förstår säkert att det inte blir varje dag..
 
Denna utmaning blir ännu större då min kära sambo är något av en onyttighetsmissbrukare. Ni tror ni är värre? Har ni en burk flytande marshmallows i godisskåpet som ni äter ur med sked? Äter ni sex bullar till lunch? Nej.
Jag älskar min sambo och hon har världens finaste kropp (hur hon nu kan ha det), men det blir desto svårare för mig att hålla mig i skinnet.
 
Första dagen av utmaningen var tung. Har varit halvsjuk nu i en vecka så 5km löp var extra tungt. Blev ett pass bröst + mage efteråt vilket flöt på lite bättre. Imorgon, biceps + rygg.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0