Dag 6 på utmaningen

Det går bra nu, kompis det går bra nu. Som Petter hade sagt. Utmaningen flyter på riktigt bra och känner att detta inte kommer vara några problem alls (54 dagar kvar, haha). 
Hörde från någon att sockersuget försvinner efter fem dagar (hörde att det försvinner efter tre veckor från någon annan dock) och jag känner faktiskt inget sug efter socker. Ni kanske inte tycker det är så stort men för en som haft ett otroligt sockersug varje dag så känns det riktigt bra. Självklart är mycket mentalt i och med att jag vet att jag inte får äta det. Men oavsett om det är kroppen som inte är sugen eller jag psykiskt som vet att jag inte får, så är jag nöjd.
 
Sa jag att det skulle bli svårt med utmaningen med tanke på min sambo? Här har ni några bilder från helgen.
 
I helgen har jag endast ätit en liten näve nötter som snask.
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0