Eftersök och skolarbete

Har jag nämt att fjärde terminen är den slappaste terminen? Det är det iallfall, rent schemamässigt. Denna vecka har jag måndag, torsdag och fredag ledigt. Inte helt fel och jag klagar inte. Men man tröttnar snabbt på att vara hemma och inte göra så mycket. Men snart är det jul, eller?
 
Förra veckan hade vi lektion i eftersök. Har aldrig själv varit med på en skallgång men har alltid velat. Det låter faktiskt ganska sjukt i min öron. Att man vill vara med på en skallgång. Jag kommer nog få min beskärda del av skallgångar under min karriär. Det viktiga är att vi klarade övningen och hittade de stackars nödställda träpelarna i skogen. Vem vet vad som skulle hänt med dem om inte jag hade hittat dem.
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0