One week of challenge

Så där gott folk. Nu har det gått en vecka av min 60 dagars challenge. Tiden flyger förbi och hittils har allting verkligen fungerat strålande. Det blir lite annorlunda att laga mat när man bor med någon annan som inte har fått fnatt, men jag har en förstående sambo och jag tycker det är kul att hitta nya nyttiga recept.
Så har det blivit några resultat på en vecka av 100% träning och 100% nyttighet?
För mig blev det verkligen det. Nu är detta första veckan så får se hur det fortsätter men på sju dagar så har jag tappat 2,8 cm runt midjan och gått ner ett drygt kilo. Just midjemåttet är svårt eftersom det är lite beroende på dagsform men oavsett så ser man ju ändå att det går åt rätt håll.
 
Jag trodde ärligt talat att jag skulle ha det mycket svårare att hålla mig borta från godsaker men märker inte av det det minsta. Det jag märker mest är att jag är piggare eftersom jag får i mig mindre kolhydrater. Hittils är det bara positivt.
 
Har nu även prövat mathavre till maten istället för ris. Försöker att inte få i mig mycket/några kolhydrater.
Tycker mathavre fungerade perfekt som ett substitut för det vanliga vita riset. 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0