Bye bye summer, hello autumn

Tiden går alldeles för snabbt. Kändes som igår jag gick ute med t-shirt och shorts och nu har jag panik för att jag inte har någon vinterjacka. Hösten i sig välkomnar jag med öppna armar. Tända ljus, mys i soffan. 
Annat var det när man var singel. Grått, trist, kallt och ensamt. Tur för mig så har jag inte behövt oroa mig för det på flera år.
 
Idag är det endast 111 dagar kvar tills jag tar examen. Sa jag att tiden går snabbt? Herregud..
111 dagar kvar tills det är dags att lämna skolbänken för en liten dust av verkighet. En välkommen dust av verklighet. Vi som har fått Stockholm som aspirantplacering har dock inte fått reda på i vilket distrikt vi kommer hamna än. Jag hoppas jag får mitt förstahandsval men man kan aldrig vara säker.
 
Med hösten kommer också slutet på fotbollssäsongen i Sverige. STU Northside Bulls U-17 hamnade tvåa i serien efter en tråkig förlust hemma mot Arlanda Jets. Känns väldigt trist då killarna verkligen förtjänade att vinna serien.
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0