Deals Deals Deals

Jag har kommit på att jag är en sucker för deals. Går runt och på ICA och det enda jag ser är "KÖP 3st endast 89:-" eller en stor röd text med priset på. Då vet man att det är riktigt bra pris! Eller inte.. 
När jag ändå lugnar ner mig och torkar bort salivet från hakan så lyckas jag ändå räkna ut att köper jag tre burkar anjovis så sparar jag förvisso 2,50 men frågan är, kommer jag äta alla tre burkarna anjovis? Nej. 
 
Sitter här och skriver som om jag har fått någon sorts uppenbarelse och helt plötsligt förstått att jag inte skall gå på alla marknadsförares knep. Knappast.. Jag älskar att handla rabatterat och stolt över det. Finns få känslor så sköna som att kolla längst ned på kvittot och se hur mycket du sparat. Även om det endast är 13kr i snitt per kvitto.
 
Har jag sagt att jag gillar deals? Det hade jag ja. Kul!
Men rabatter finns inte bara på ICA - nej nej. Finns på den vida webben också. Jag har en mapp döpt "dealer" i min browser som jag smyger in på varje dag. Åh herregud vad man kan spara!
Skall du köpa en näsrensare till ditt barn? Inga problem! Gå bara in på Groupon, endast 249:-. Sugen på ett 3-pack med stekpannor? No problemos - PANG 299:-. Ja, ni förstår ju.
 
Så eftersom jag är en sån fin själ så hade jag tänkt dela med mig av mina fina dealsidor till er. Ta god hand om dem.
 
Groupon.se 
Campadre.se 
Letsdeal.se
Members.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0