Dags för shorts!

Nu är det dags att slänga in alla vinterkläder långt in i garderoben, och ta fram alla härliga shorts och t-shirts.
Jag tycker själv att det är otroligt tråkigt att klä sig snyggt på hösten och vintern, så nu får jag passa på.
Jag älskar Sverige, och kommer antagligen aldrig flytta härifrån, men hösten och vintern här är för jävlig. Man klarar endast av den för att man vet att våren är på väg.


När jag var och hälsade på Ella på jobbet här om dagen så sprang jag in på H&M och hittade dessa shorts, för bara 199kr. Som hittat!

 

Imorgon är det dags för skola igen. Känns som en evighet sedan man var där. Men det är bara att hoppa upp i korgen och ta tjuren i dom sura äpplena, som man brukar säga.

 

 

Shorts från H&M, 199kr

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0