Nyinköpt!

Har gått i boots-tankar ett tag nu. Har varit sugen på att köpa ett par rejäla boots som kanske håller mer än över vintern. Har haft snygga boots innan, men tyvärr blir de ganska fula efter en säsong.
 
Fick tips från min kära flickvän att Prime hade snygga boots för killar. Hon har två par själv och förklarade att Primes från första början var gjorda för killar.
 
Dock hittade jag inte ett enda ställe på nätet som sålde Primeboots till killar i min storlek (47). Till slut, när jag nästan var nere i min sista google-sida och tårarna stack i ögonen så hittade jag en sida.
Handelsboden.com
 
Eftersom dem inte säljer dem som Primeboots på nätet så var det lite svårt att hitta dem.
Men jag tog och åkte till Västberga, testade ett par 47 och klippte till.

2495 kr fattigare, men ett par handgjorda boots rikare.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0