Nyshoppat.

Nyshoppat är det, men inga skor eller kläder.
Vid denna tiden på året så drar footballen äntligen igång! Tyvärr innebär det en smärre dipp i privatekonomin.
Men eftersom jag är så duktig med mina pengar, så får man unna sig själv lite.
 
Just när NFL drar igång så kommer även nya Madden NFL 13 ut, vilket måste köpas.
498kr tycker ändå jag är ett överkomligt pris.
 
 
 
 
Sen är det ju så att alla NFL-matcher sänds inte på svensk TV, vilket gör att man måste betala för att se dem online. Som tur är så har NFL själva ett grymt system för detta. Tyvärr kostar det lite.
Men som jag skrev innan så får man unna sig lite.
1899kr för hela säsongen + slutspel.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0