Dagen i bilder. Thaimat och Rammstein


Thaimat på restaurang Pong. Riktigt god buffé. Try it!

http://www.pongasian.se/index.php




Längesedan jag var på konsert på Globen. Senast var Eminem för kanske 10 år sedan.


Det börjar fylla på med folk, folket börjar fylla på med alkohol. Killen bredvid mig var en bitig söderkille som förklarade att han hatade göteborg och polisen, men han gillade mig. Mycket speciell..
Killen framför sitter och sover under hela konserten och tjejen två säten ifrån mig tycker inte om Rammstein värst mycket. Sitter och sover och ibland tar hon upp mobilen och surfar lite. Helt vanlig konsert..



Rammstein i sitt esse.
Grym show som alltid!









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0