Don't spoil it!


Iår händer det. Jag kan inte se Super Bowl live inatt..

Varför? Jo för att jag har uniforms provning klockan åtta imorgon bitti. Efter det har jag introduktion till kriminalteknik. Alltså kan jag inte hoppa över det.

Jaha, tänker ni kanske. Det är väl bara att se den dagen efter?

Självklart är det så. Men det betyder att jag inte kan få reda på resultatet innan jag ser matchen.
Och för mig är det väldigt svårt. Det betyder att jag inte få ha min dator uppkopplad mot nätet (mail etc), jag får inte kolla sms från någon annan än Ella, jag får inte gå in på facebook eller Twitter och självklart inte svara om någon ringer. I stort sätt så måste jag hålla mig borta från allt som har med elektronik att göra.

Jag kommer antagligen se matchen med David efter skolan imorgon. Går allting enligt planer så kommer vi sitta framför TVn och möla i oss mat och onyttigheter helt ovetandes om resultatet.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0