Övnings time

 

Igår var vår klass figuranter under en övning för de som gick i tredje terminen. Övningen  var uppdelad i två delar där den delen jag var figurant i handlade om trafikolycka. Scenariot var att en motorcyklist och en passagerare har kört in i en bil och föraren slungats av motorcykeln ut i snön och är medvetlös utan andning. Passageraren på motorcykeln hade ett öppet sår som poliserna var tvungna att ta hand om. Även passageraren i bilen är skadad då denna inte hade något bälte. Självklart fick jag spela motorcyklist (tror att det är för att dom märkte att jag hade otrolig skådespelar talang). Det betydde att jag låg "medvetslös" och försökte att inte andas i en snödriva. Detta gjorde jag i allt som allt två timmar. Jag var lagom kall när vi var klara.


Men det var riktigt givande!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0