Saturday

Har varit grymt effektiv idag. Eftersom det tog mig till två att somna efter energidrycken så sov jag ändå ut lite idag. Efter några timmar av snoozande tog mig ner på stan för att försöka införskaffa lite saker från Intersport. Gick där ifrån med en ny innebandyklubba, ett par nya träningsskor och en vattenflaska.
Kommer börja spela innebandy med klassen så var tvungen att köpa klubba. Har hört att det går att spela utan, men aldrig förstått hur.
Anywho, Fortsatte shoppingen med Clas Ohlsson och tillslut 34 kg mat från Ica.
Så nu sitter jag här med 34 kg mat, tre stycken hänglås, tre pennor, en innebandyklubba, ett par skor och en vattenflaska....själv...

Skall kanske träffa en kompis senare ikväll. Hade ju varit kul att kanske hitta på någonting under helgen. Tänkte träffa Kissie men hon är ju i Thailand så det är ju lite tråkigt. Annars är vi ganska tighta.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0