Blank Page

Nu börjar det närma sig. Flytten till Stockholm börjar bli en verklighet. Fullt upp igår med att städa ur lägenheten från alla möbler och annat skit man samlat på sig. Slängde bl.a ett leksaksgevär, en trasig espressomaskin och en gammal porr-DVD. Mycket användbara saker men all sak har sin tid.

Skall bli otroligt spännande att byta stad och börja på min drömutbildning. Har nog inte riktigt förstått det än då det varit så mycket med flytten och allt annat runt omkring mig. Det som är mindre roligt med allt detta är att min flickvän inte kommer med mig, än. Eftersom jag skall tillbringa den första tiden som inneboende så väntar hon med att komma upp tills vi fått en lägenhet.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0